23/10/09

Recital poético: "O amor está nos libros"

Hoxe, para celebrar o Día das Bibliotecas Escolares, levamos a cabo un recital poético co lema "O amor está nos libros". Profes e alumnos declamando conxuntamente versos de amor.



Aquí vos deixo a presentación cos textos e as imaxes. Unha mágoa que fallara a música (problemas do directo) pois Merchi nos fixo unha escolma preciosa.
Proximamente os MQs nos deixarán a súa crónica coas vosas impresións e moitas máis fotos!
Grazas a todos/as por participar.

8 comentarios:

Anónimo dijo...

ola!
hai q recoñecer q estivo moi bn!
houbo momentos d moitas risas sobre todo cos profes q leron os poemas!

subide pronto + fotos!

saudos!!

Anónimo dijo...

estivo moi ben pero ao principio custou moito chegar ao silencio absoluto ..... o que mais me gustou foi cando xoan interpretou dese xeito a sua poesia jajaja....

Anónimo dijo...

o mellor da celebración foi a interpretación con ese entusiamo que lle puña esibo moi ben
jeje
o que menos me gustou foi a xente que no calaba e que a máis dunha persoa lle dicían fora etc


saludos

Anónimo dijo...

hola gustoume moito a celebracion y coincido con que a mellor interpretacion foi a de xoán...un pouco gracioso pero estivo moi ben..........bikos

Anónimo dijo...

sehh estubo bn, hay k repetirlo ehh?? jaja. Lo que mas molo fue, sin duda, la parte de Xoán. Que sentimiento!!!!! jajjaa, parecia un poco k staba pidiendo matrimonio jajaja. Me encanto!!!

Moraima dijo...

Pois a min gustáronme moito os poemas en linguas estranxeiras e o bn que leron o de "Uf".

Pablo (MQ) dijo...

estivo ben ata nono me diexachedes rematar o meu precioso poema de Pablo Neruda jaja...

Anónimo dijo...

Encantoume esa sesión estivo Chulisima
Os poemas encantáronme
sobre todo o de Becquer,Lope de vega e o meu favorito:"Te Quiero"
De Mario Bennedetti