16/11/09

...pero sen esquecer aos vampiros.

Os libros, series e películas de vampiros non perden folgos.
Este mércores, 18 de novembro (dous días antes que en USA en premio á fidelidade dos/as fans españois), estrénase "Luna nueva", segunda entrega da saga Crepúsculo. Con moita máis acción, a incorporación dos licántropos (homes lobos) e un investimento impresionante en efectos especiais. Xa nos contaredes.
E seguimos con "True blood", serie televisiva da cadea HBO e emitida por Canal +. Baseada nunha serie de novelas da autora americana Charlaine Harris, cóntanos como a fabricación de sangue sintética (haina de todos os grupos) leva aos vampiros a tentar reinsertarse na sociedade e reclamar os seus dereitos. Algúns tentan así recuperar o seu lado humano, como Bill Compton namorado de Sookie a humana con poder para ler os pensamentos dos demáis e protagonista da serie, pero non todos están dispostos a renunciar ao sangue verdadeiro.

E, para rematar, Guillermo del Toro, director de pelis como "El espinazo del diablo" o "El laberinto del fauno" e productor de "El horfanato", ven de iniciar una triloxía de libros vampíricos titulada "Trilogía de la oscuridad". A primeira parte, "Nocturna" ten unha boa crítica e parece poñer os pelos de punta!

12 comentarios:

NovyS mQs dijo...

holaaaaaaa.............

oxe estrenase a peli...eu non vou ir mirala pero omello o sabado..pero debe de estas wapisima....+ k a primeiraaaa......

un saudoooooooo......

paula, club de lectura dijo...

wenas

un aplauso para ana por subir el trailer de luna nueva

q fenomena!

esta GENIAL

por certo agora estuvo moi moi ben, a min encantoume, e penso que o resto tamen

saudos


e mirade as duas,q merecen a pena

Esther (MQ) dijo...

I LOVE CREPÚSCULoOoOoOoOoOOoO!!!!Yo hoy tenía pensad ir a verla peo al final nada... ¬¬

Iwal sábado o dming cn Jess a q sí?? =P

WEn ya os cntaremos!! X lo menos el libro mola bastante, es de l asaga uno d los mejores!!


Y ayer la peli d Ágora... buffff estuvo gnial, la peli mola, aunk el final es 1 poco triste... algunos lloramos...


Asias x todo!!

Anónimo dijo...

ola!
q ganas d ver a peli d luna nueva!!
o final ata os k pensabamos q non estaria bn estamos enganchados! =P

weno un saudo! =)

Pablo (MQ) dijo...

a min o crepusculo ese non me chista moito eu prefiro a saga de guillermo del toro k ten mellor pinta

sherezade dijo...

Vou empezar nocturna en breve, primeiro teño que ler Wilow... se me acumula o choio!!!

ana dijo...

Alégrame moito que vos gustara Ágora. Sí, é triste. Deixa un final amargo nos beizos, non só pola morte de Hypatia (suavizada na peli) senón polo sentimento de inxustiza, de sen razón. A loita entre a luz, a cultura, o razonamento e os fanatismos das masas... algo que se repite na historia unha e outra vez. Deíxoo que me estou poñendo filosófica. Por certo, os comentarios deberíades deixalos na entrada da peli, ;D

aRii dijo...

porfiiin!!! hoy ya se estrenó Luna Nueva! :D:D
la pena es que la estrenen entre semnaa..pero bueno...! espero ir a verla este finde..! y sino siempre queda verla en internet! xDD

Yaisha MQ...]* dijo...

Jooo... las entradas estan agotadas para todo el finde...

Pero no importa no hai prisa...

Lla la veremos..jejeje..

Vesos...

Anónimo dijo...

Porfin la estrenaron ! jajaja
me encanta!

Anónimo dijo...

holaa
polo meu cumple regalaronme o libro
pero dame pereza leelo!!
jajaj
eu o que quero e mirar a pelicula!!
jaja

Anónimo dijo...

Luna Nueva!!
fui el otro dia a verla y me encanto!
teneis qe ir a verla porque esta chulisima!!