30/4/13

Paseando polas nubes con Cristian Fernández


Fotografía aparecida no Faro de Vigo 18/04/2013





Hoxe clausúrase na Sala de Exposicións II do Centro Cultural Novacaixagalicia de Vigo a exposición "Paseando polas nubes". Nela recóllense 37 obras feitas por rapaces e rapazas de entre 7 e 14 anos que estiveron ingresados no Hospital Xeral, e que xiran ao redor da temática das nubes.

Esta fermosa e motivadora idea xurdiu de Julia Fernández Rodríguez, profesora da Escola de Pediatría deste hospital que non só conseguiu acercar aos rapaces ao arte senón que aproveitou as ventás da planta 14 do "pirulí" para ensinarlles a plasmar coas cores o seu desexo de liberdade, as súas ansias de esperanza.

Entre estes/as artistas atópase alguén moi especial para nós, o noso alumno, siareiro e aplicado lector, Cristian Fernández, que participou na inauguración coa lectura dun poema.
 
Fotografía aparecida no Atlántico Diario o 18/04/2013. Na imaxe da esquerda, o nos alumno Cristian Fernández.
Déixovos coas súas impresións da experiencia. Solo dicir que desde a súa volta, e co seu sorriso permanente, Cristian vai desplegando un arco da vella que reluce polos corredores do noso IES.


"Eu estiven moito tempo no hospital por culpa dun tumor e un día que no que me sentía moi aburrido, e lle dixera a miña nai para poder ir á escola do hospital, a profe nos dixo que fixeramos uns cadriños para facer unha exposición no hospital. Eu, no cadro, pintara unha casiña con xardín. Custárame moito pero ao final me saíra ben. Máis tarde, cando xa estaba na casa, un día chamaron por teléfono a miña nai a ver que tal lle parecería que eu lera unha poesía na exposición que ían facer. Cando chegamos me sorprendeu moito ver os cadros dos compañeiros e a casiña que pintara eu."

No hay comentarios: